piątek, 22 kwietnia 2016

Elo Ziemniakonators!

Tu Stara, administratorka Ziemniaczków. Mam 14 lat i obsesje na punkcie serialu "The Vampire Diaries". Jakby ktoś pytał to shipuje Klaroline (Klaus+Caroline) ;) Poza tym nie mam wielu zainteresowań. Chyba jak większość nastolatków lubię czytać książki, oglądać filmy i grać w gry. Uwielbiam "Wiedźmina" i "Red dead redemption", ale nie pogardzę "Simsami" i innymi symulatorami ;) AMATORSKO zajmuję się fotografią (posyłam wam moje jedno zdjęcie :D). W wolnym czasie słucham muzyki. Nie mam ulubionego wykonawcy, ani gatunku muzycznego, ale najlepiej słucha mi się house'a, a także ścieżek dźwiękowych z filmów i gier. Jestem trochę nieogarnięta, co można będzie zobaczyć w przyszłości ;D No i oczywiście kocham ziemniaki! Enjoy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz