wtorek, 26 kwietnia 2016

Hejka, Ziemniakonators!

Witam wszystkich na naszym blogu! Z tej strony Darth Skye, jedna z pomysłodawczyń tejże strony. Zostałam poproszona i napisanie notki wstępnej (nie, żeby mi się chciało XD). Mam piętnaście lat i chodzę do klasy z resztą naszej zwariowanej rodzinki. Mam szeroki zakres zainteresowań. Uwielbiam świat Star Wars oraz Marvel Cinematic Universe (co można zaobserwować poprzez mój pseudonim). Niedawno szerzej zainteresowałam się tematem kina. Najbardziej lubię filmy science fiction, akcji, animowane, kryminały oraz dobre melodramaty i komedie.  Najczęściej słucham rocka (głównie hard rocka), indie popu, jazzu, disco oraz soundtracków z filmów i gier. Moimi ulubionymi piosenkarzami i zespołami są: Michael Jackson, Ed Sheeran, Nickelback oraz AC/DC, a ulubionym aktorem - Robert Downey Jr. Często czytam dobre książki i rysuję postacie z filmów. Mam trzy koty i psa. Kocham zwierzęta bardziej niż ludzi. Uważajcie sobie co chcecie, dla mnie to nie jest dziwne XD. W przyszłości chcę więc zostać weterynarzem. Szkoda tylko, że chemia to dla mnie zło wcielone, na równi z matematyką. Nie jestem ścisłowcem, a humanistą. Lubię pisać opowiadania i być może kiedyś odważę się je tu udostępnić. Na razie jednak jest to w fazie planowania. Przez prawie osiem lat chodziłam do szkoły muzycznej i grałam na fortepianie, ale ze względów zdrowotnych oraz braku czasu, musiałam zrezygnować. Ludzie uważają, że umiem śpiewać. Raczej nie lubię poruszać tego tematu, bo mój charakter nie pozwala mi na mówienie o sobie dobrych rzeczy, typu: potrafię śpiewać, rysować i pisać. Jestem bardzo nieśmiała, zamknięta w sobie i mam niską samoocenę. Mam nadzieję, że pisanie na blogu pomoże mi z tym walczyć. 
Dotrwaliście do końca, gratuluję! :D Szerzej poznacie mnie czytając kolejne posty. Mam nadzieję, że zainteresuje was nasz blog i zostaniecie tu na dłużej ;)
 

P.S. Każdy swój post zakończę "Piosenką na dziś" Miłego słuchania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz