środa, 20 lipca 2016

Macedonia Haul

Witam wszystkich, bardzo serdecznie po dość długiej przerwie :)
Dzisiaj mam dla was haul zakupowy z Macedonii, a na koniec wstawię parę zdjęć z tego wyjazdu, więc bez dłuższych wstępów zapraszam:


Długopis, mojego dzieciństwa, który podarowałam mojej młodszej siostrze, znalazłam w Ochrydzie za 50 denarów (3,50 zł)


Wygląd pieczątki


Zakupiłam także nowe okulary, które jak na razie sprawują się doskonale, cena to 300 denarów        (21 zł)

Od dawna chciałam zakupić takie cudo, dlatego teraz jestem posiadaczką tego oto chokera cena 30 denarów (2,10 zł)


W Macedonii jest wiele sklepów sportowych i straszny upał, a że jestem inteligentną osobą, nie wzięłam nic na głowę (brawo mózgu), ale nic się nie stało kupiłam sobie czapkę wpierdolkę za        1090 denarów (76,30 zł)


Od razu powiem to nie jest crop top tylko zwykły T-shirt złożony na pół, który kupiłam w Ochrydzie za 400 denarów (28 zł)

Zostawiamy ubrania i akcesoria i przechodzimy do jedzonka :)


Niebieska Fanta (1,25 l) stała się hitem na obozie, każdy ją pił i zawsze jak wychodziliśmy na miasto, kupowałam po dwie butelki. Napój tak na prawdę jest koloru białego, ale smak jest o niebo lepszy od pomarańczowej cena to 45 denarów (3,15 zł) 


Chłopcy powiedzieli "*** to powinno być nielegalne". Tak gigantyczny rogalik 7days w porównaniu z długopisem, zjadłam pół potem miałam dość, koszt jednego wynosi 65 denarów (4,55 zł)

Tak oto zakończyliśmy nasz haul, czas na parę zdjęć z wyjazdu i do napisania :)










2 komentarze:

  1. Bluzka z batmanem jest śliczna *-*

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ciebie jestem głodna. Chce tego 7 daysa :( Mój blog

    OdpowiedzUsuń