czwartek, 2 czerwca 2016

Ulubieńcy maja by Teściowa ❤️

Hej!
Dawno tu niczego nie było... Wiecie, koniec roku sie zbliża, ostatnie poprawy i totalny brak czasu. Razem z dziewczynami postanowiłyśmy zrobic serie ulubieńców, czyli rzeczy które nam sie spodobaly w ostatnim czasie. Jako pierwsza z wyzwaniem zmierzę sie ja(teściowa) :) Co tu dużo pisać- 'let's get ready to rumble' ;))

Muzyka-czyli piosenki, które ostatnio najcześciej słuchałam 
Jako, ze ostatnio była Eurowizja, za którą ja osobiście ogromnie przepadam, w zestawieniu znalazło sie kilka piosenek z konkursu. Wybrałam 15 utworów, ale mogłabym wybrać znacznie więcej ;))
1.Beyonce-'If I were a boy'
2.Ariana Grande-'Dangerous woman'
3.Sergey Lazarev-'You're the only one'
4.Frans-'If I were sorry' 
5.Lady Gaga- 'Alejandro'
6.Pink-'Just like a pill'
7.Rammstein-'Ohne dich'
8.Shakira-'Try everything'
9.Kelly Clarkson-'Stronger'
10.Eminem-'Like toy soldiers'
11.ZAZ-'Si jamais j'oublie'
12.David Guetta, Zara Larsson-'This One's for you'
13.Edyta Górniak-'To nie ja'
14.Tupac-'Changes'
15.Cheryl Cole-'Parachute'

Filmy/seriale-czyli co ostatnio oglądałam 
Ta lista jest zdecydowanie krótsza. Tak jak pisałam na wstępie, nie mam ostatnio na nic czasu :/ Ale don't worry be happy-za 22 dni wakacje.

Pierwszym filmem, który w ostatnim czasie obejrzałam i zdecydowanie mi sie spodobał jest 'Tylko ciebie chcę'. Początkowo zdawało mi sie, że to typowy amerykański melodramat, wiecie, dwoje ludzi sie spotyka, zakochuje i są razem. Nic z tych rzeczy! Zakończenie, według mnie, całkowicie  niespodziewane.  10/10!
Kolejny film, który ostatnio widziałam, a jest godny polecenia to 'Love, Rosie'. Nie będę, się rozpisywać, większość pewnie o nim słyszała ;))
I jeszcze jeden, a w zasadzie jedna, bo tym razem to bajka. 'Zwierzogrod'. Byłyśmy z dziewczynami w kinie, zdecydowanie nie żałujemy! ;))
Jeśli chodzi o seriale, od kiedy jest przerwa w moich ukochanych 'Partnerkach'(które jednak wracają juz 6 czerwca ❤️) nie oglądam nic. Moze z jeden, dwa, góra dziesięć 😂😂 odcinków 'M jak Miłość' widziałam, ale to po trochu, jak mama ogląda, to ja w połowie sie przyłączam :) Widziałam tez serial, który pamietam z czasów kiedy wiązanie sznurówek było moim największym problemem, czyli 'Na dobre i na zle'. Zupełnie nowa fabuła, inne postacie, moze to dziwne, ale oceniam na plus. A co mi tam ;)

Książki-czyli oderwanie od szarej(a co, bądźmy pozytywistami-kolorowej) rzeczywistości 
Morderstwa, zbrodnie-bo przecież maj to miesiąc miłości 😂❤️
1.Agatha Christie-'Morderstwo w Orient Expressie'
2.Agatha Christie-'Dom nad kanalem'
3. Tess Gerritsen-'Umrzeć po raz drugi'
4.Jakub Błaszczykowski, Małgorzata Domagalik-'Kuba'

Za 8 dni zaczynamy EURO! Kibicujemy Biało-czerwonym! ❤️💪

Na koniec ulubiony cytat miesiąca maj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz