środa, 8 czerwca 2016

Ulubieńcy maja by Stara!

Czołem Ziemniaki! Dzisiaj z mojej strony ulubieńcy maja. Skromni, ale są ;)

Filmy

Pierwszy to film, który już dawno widziałam. Chodzi mi tutaj o "Flicke", którą każdy koniarz powinien znać. Film powstał na podstawie powieści Mary O'Hary. Opowiada ona o dziewczynie, która znajduje dzikiego mustanga, któremu daje na imię Flicka i zaczyna go ujeżdżać. Okazuje się, że Flicka i Katy mają wiele wspólnego ze sobą - koń podobnie jak dziewczyna jest bardzo niezależny.
 Drugi, a zarazem ostatni film na mojej liście to "Czarownica". Już dawno przeczytałam książkę, która została stworzona na podstawie scenariusza, ale nie miałam okazji obejrzeć filmu. Tytułowa Czarownica była niegdyś piękną i dobrą wróżką, jednak po stracie swoich skrzydeł zemściła się na zdrajcy rzucając na jego córkę klątwę.

Muzyka

Alex Clare- Too Close
The Chainsmokers- Don't Let Me Down ft. Daya
ZHU- Faded (ODESZA Remix)
Little Mix- Secret Love Song ft. Jason Derulo
We The Kings- Stone Walls

Cytat

Cytat z jednego, z moich ulubionych filmów:

No i to tyle na temat ulubieńców! Życzę wam powodzenia w ostatnim miesiącu nauki :* Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz