sobota, 18 czerwca 2016

Ulubieńcy Maja by Shipsterka

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
W związku z tym, że maj jest już za nami, pora na przedstawienie ulubieńców miesiąca.


Film:

Filmem miesiąca zostają "Dary Anioła: Miasto Kości" (8/10) oraz mój najukochańszy "Zwierzogród" (9,9/10), oba te filmy zasługują na szczególne uwagę, oczywiście  moim skromnym zdaniem :)




Serial:

Serialem miesiąca zostaje moja ukochana "Cesarzowa Ki" (8,5/10): cóż tu więcej mówić, strasznie mi się podoba, jestem oczywiście za moim ukochanym Cesarzem ♥




Anime:

Anime miesiąca zostaje "Kiznaiver" (8/10), który rozgrywa się w fikcyjnym japońskim mieście Sugomori. Tytułowi Kiznaiver to ludzie, którzy połączeni są w tzw. Kizuna System, tajemniczą sieć pozwalającą im współodczuwać rany innych należących do niej. Miała ona na celu budowanie pokoju na świecie, ale jak to zwykle w takich przypadkach bywa, projekt jest niekompletny. Pewnego dnia Katsuhira Agata, chłopak o stępionym poczuciu bólu i emocji, obojętny na innych, dowiaduje się, że został wybrany na Kiznaivera i połączony z grupą ludzi o bardzo różnych charakterach…



Piosenka:







Książka:
Książką miesiąca zostaje ostatnia część cyklu "Selekcja", a mianowicie "Korona" (8,75/10) pióra Kiery Cass. Nie zawiodłam się tak bardzo, chociaż wybór Eadlyn jest dla mnie trochę niejasny, ale z miłością się nie dyskutuję. #TeamKile ♥

Cytat:



Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę udanych wakacji~ Shipsterka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz